duminică, 15 martie 2009

Citate despre muzica

1.`Muzica ofera un suflet universului, aripi mintii, zbor imaginatiei si viata oricui`.
Platon
2.`Nu imi place omul caruia nu ii place muzica. Nu este inventia noastra: este un dar din partea lui Dumnezeu. O asez alaturi de teologie. Satan uraste muzica: stie ca ne vindeca de tot ceea ce este rau.`
Martin Luther
3.`Cu totii avem idoli. Cantati ca oricare dintre ei, insa incercati sa fiti voi insiva cand faceti asta`.
B.B. King
4. `Fara Elvis, nici unul dintre noi nu ar fi reusit`
Buddy Holly
5. `Daca muzica este hrana dragostei, canta. Dati-mi din plin...`
William Shakespeare
6. `Nu stiu nimic despre muzica. La nivelul meu, nici nu trebuie`
Elvis Presley
7. `Exista mai multe piese de dragoste decat orice altceva. Daca melodiile ne-ar putea determina, ne-am iubii cu totii`.
Frank Zappa
8. `Muzica este spirituala. Industria muzicala - nu`.
Van Morisson
9. `Un compozitor bun nu imita; fura.`
Igor Stravinsky
`10. `Exista doua feluri de muzica: buna si rea. Eu o cant pe cea buna`
Louis Armstrong
11. `Toata muzica buna a fost deja compusa de oameni cu peruci`
Frank Zappa
12. `Muzica apartine tuturor. Doar casele de discuri cred ca oamenii o detin`
John Lennon
13. `Muzica este o revelatie mai mare decat toata intelepciunea si filozofia. Muzica este solul in care spiritul traieste, gandeste si creaza`
Ludwig van Beethoven
14. `Mi-a venit prin intuitie, iar muzica a fost forta din spatele acelei intuitii. Descoperirea mea a fost rezultatul perceptiei muzicale` (atunci cand a fost intrebat despre teoria relativitatii)
Albert Einstein
15. `Nu ai nevoie de creier ca sa asculti muzica`
Luciano Pavarotti
16. `Te sfatuiesc sa tii capul plecat, evita drogurile, canta in fiecare zi si iesi inaintea altor oameni. Ei au nevoie sa te asculte si tu ai nevoie sa te asculte.`
James Taylor
17. `Cred ca muzica insasi poate vindeca. Este o expresie exploziva a umanitatii. Este ceva ce ne atinge pe toti. Indiferent de cultura din care provii, cu toii iubim muzica`.
Billy Joel
18. `Prea multe partituri muzicale se termina cu mult dupa sfarsitul lor.`
Igor Stravinsky
19. `Cred ca fanii mei ma vor urma – indiferent de muzica. Adevaratii muzicieni si adevaratii fani raman impreuna pentru mult timp`
Bonnie Raitt
20. `Nimic nu desparte generatiile mai mult decat muzica. La varsta de 8-9 ani, un copil dezvolta o adevarata pasiune pentru propria muzica - mai puternica decat pasiunea pentru hainele ciudate.`
Bill Cosby

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu